10.3.11

Nagrodzone wyznania George Sand (1) i Chopina (2)

napisała:
 
1.Fryderyku, bez ciebie schnę jak mokry chomik na patelni.

2.George, oddaj mi swoją duszę, bo ciało sam zabrałem.

napisała:

Ukochana!
Inspirujesz do działania jak etiuda rewolucyjna, uspokajasz jak preludium deszczowe, wzruszasz jak mazurek g-moll…

Najdroższy!

Dla Ciebie jestem nawet gotowa spędzić dwie rozpustne noce na pustkowiu zimą na Majorce…

("Dwie rozpustne noce", "Na pustkowiu" i "Zima na Majorce" to tytuły powieści G. Sand) 

napisał:

1. Stworzona jestem, byś z furią traktował me podniety nad twą wątłą istotą. Niech Cię szlag, ma etiudo!

2. Nie szlajałem się za młodu, kombinując parę groszy na flaszkę. Czy żałuję? Ha! Tobą upojony.



napisała:

1. Czekałam na Ciebie i Twoją zachwycającą falę. Przyniosłeś ocean. Płynę, kocham, kołyszę Cię w ramionach.

2. W przedsionku duszy - turkusowe niebo, szmaragdowe góry. We wnętrzu - Ty - pełnia barw, muzyka, moje życie.